September 02, 2013

ASSALAMUALAIKUM , HALLOOO !!!!!!!
hmm ok ai ni punye entry sikit happening sebb paSAI Housemate yg kepala mereng je x btol selalu hahaha , nak citer pasal 18.08.2013 aitu ..
ok , firstly si Javan ni dtglaa kl tuk jumpe ana sebb dia cuti 17.8.13 tu , kebetulan that time last papaer exm ptg n tros nak g umh cik bosra (owner rumah sewa) sekarang nih , jalan punya jalan sampai sesat plus jem padahal dekat je umh dia kat ampang , haishhh mcmmane boleh sesat , gerak pukul6 , guess what pkul 8.30 baru sampai tu pon tggu si Javan sampai nak guna GPS keta dia nak cari umh ... aiseyy bila da jumpe , 10 minit je nak balik kerumah ... 
xpelaa , da sampai umh cik bosra tu tggu punye tggu xda FOOD (jhuhuuhu punyelaa lapar ktorg haha xtau malu laa kan , kalau ada budak kecik mesti da merengek) then ktorg tros laa ke DAGANG AVENUE g cari mkn .. 


then plan punya plan dgn happening suara melalak diorg sampai semua org pandang end up 18.8.13 pegi BROGA HILL n MANDI KAT SUNGAI TEKALA ... wowo hari yg sgt best tapi kalau ada BBQ mesti syokkan hihikk ... 

PENAT sgt plus planning yg on the spot memg selalunya menjadi huuh , nak g lagi !!!!!!!!!! 
n next holiday yg dinnti 16sept 2013 .. hope menjadi nak g BBQ ...


love ,

August 27, 2013

Assalamualaikum , ok .. Tahun 2013 dah setengah tahun berlalu dan blogg ni xda update pown ,..
sebabnye :
= sibuk membuat assignment sebb sekrg student UNIKL BIS 
= sibuk sebb bekerja part time juga 
= kalau ujung miggu sibuk melayan MY LOVE n FAMILY
= masa lapang pun beberpa jam n minit ,masa tu adalah masa emas utk tgok RUNNING MAN 
= masa berfb lagi 

apepun takpelaa , tapi mulai hari ni ana akan strt laa utk active slowly at blog ni , kesian blog ni , lagipun masa post2 active adalah masa bnyk sgt masa lapang , sekrg BZ tahap maximum huhuhu ... 
ENTRY 2013 : bnyk perkara2 happy yg ana lalui , mgkin ana akan try post yg lepas2 punya tp utk tahun 2013 laa ... mugkin blog ni juga adalah diari hati ana ... dulu masa tak da LOVE bosan je sebb tu aktif blog ni ..skrg sibuk melyn MY LOVE sorg ni 

TADAAAA ... diam tak diam dah setahun lebih taw ktorg berjnji setia hahah puii jiwang karat
8.8.13 menandakn setahun da .. insyaallh kita sama2 jaga hbungn kita yer ..
sekrg masing2 BZ , dia dgn kerja dia yg sibuk katanyerr officer terhebat  huhu
n ana pulak sibuk dgn belajar n komitmen kerja lagi
that why laa , ktorg in a relationship in matured way hehhehe 
having trust each other ...
love u infinity n everlasting my love hehhe 
rasa segan pulak post pasal my love ni hehhe ... 
ok laa next entry pasal my housemte pulk heee 
DAAAA


love ,

June 24, 2012

23 jun 2012 hari yg sgt pack ...

assalamualaikum .. moga all readers brada dlm keadaan sihat n happy disamping insan2 tersyg :-) 
ok , ye yer .. nak update blog laa ni ,
sabtu lepas adalah hari yg sgt bz , sgt pack n sgt penat .. dan akhirny hari itu telah berakhir juga 

 ------------ ok pagi sabtu che ana ada exam SPA(suruhnjya prkhdmtn awm) dekat hotel suria city JB dkt dgn sempadan ke singapore tau u olls .. exam strt kul 9-11am , soklan spa mcm SPM lew .. ntahler i jwb je huhu ada rezki adalaa ... actually che ana ada jakun cket bila masuk JB pasai lama da tak turun JB expecially kat area sempadan singpore tu .. wow skrg jln2 kat JB dah jln baru k .. same laa mcm jln2 kat KL .. dulu , anyone dari utara nak ke selatan or JB or singapore melalui tmbak jhor .. ada susur2 masuk dia sendiri .. sekarang haaa jln baru teroosss je bley troos masok singapore huhu .. tapi hati2 jgn sampai polis sana bawa kamu pulang sebb takda passport heheh ...

-------------ok after exam abes jep , tros laa bergerak ke rumh cousin tok tolong2 apa yg patot sebb pkul 2.30 majlis tunang dye .. luckily diorg amik katering so tak byk sgt nak kena buat .. 
------pic wif my cousin heee-----
---- wif bakal suami my cousin ----



-------------ok then che ana wif adik lelaki pulak rushing nak balik ke batu pahat sebb mlm ada dinner dgn family ... si apis ni tnaye laa che ana " akk nak naik bas or merempit dgn dye" fikir punye fikir ..nek bas lambt sampai ,, ape lg merempit berdua dgn adik hahaha ... kelaka n kena gelak g dgn sepupu sepapat haha ... lama dah den tak merempit hahha ... otw nak balik tu tiba2 mto si apis ni rosak pulak aiyaa .. dahlaa ktorg gerak lambat , bertmbh lmbatlaa nak sampai .. petama kali seumur hdup tersadai tepi highway haha ...  so ktorg tggu sepupu amik tukar mto n ktorg sampai umah dlm pkul9 .. parent n adik no3 da gerak g batu pahat so sampai umh sempat tukar bju n mandi n tros g batu pahat .. sgt2 penat time tu .. no make up all the day hoohoh ... 
---mummy takda sebb mummy ada dinner kat hotel so ktorg berempt one family makan2 kat johny's restaurant--- such a great day wif my family lovee mmuuahhh ......
malas nak edit pic2 ni sumer ... heee bluueeekkk ... ok siap update yeaa heee


love ,

June 16, 2012

- SPA -

morning u olls ..
pagi2 che ana online plus tgok tv plus nak mengupdate blog ggrrr
tajuk pagi ni adalah tentang SPA iaitu SURUHANJAYA PERKHDMATAN AWAM ...(mcm cekgu la pulak)
che ana got the exam from spa PENOLONG AKAUNTAN GRED W27 ...
ggrrr terkejut plus aikk camne i bley dpt heee ..

SYAZANA NUR BINTI ABD RAHIM 
Angka Giliran : 1104053 
No. KP : 901003______ 

Tuan/Puan, 

PEPERIKSAAN MEMASUKI SKIM PERKHIDMATAN PENOLONG AKAUNTAN GRED W27 

Dengan segala hormatnya tuan/puan dijemput menghadiri Peperiksaan Memasuki Perkhidmatan PENOLONG AKAUNTAN GRED W27. Butir-butir peperiksaan adalah seperti berikut: 

TARIKHPEPERIKSAANSEKSYENDARIHINGGA
23/06/2012PENGETAHUAN AM MENGENAI MALAYSIA DAN ALAM SEKELILINGA09:00 PAGI09:40 PAGI
DAYA MENYELESAIKAN MASALAHB10:15 PAGI11:00 PAGI


TEMPAT : 

HOTEL SURIA CITY JOHOR BAHRU 
DEWAN PEPERIKSAAN,JALAN BUKIT MELDRUM 
TANJUNG PUTERI 
80300 JOHOR BAHRU 
JOHOR 


2.    Calon tidak dibenarkan menukar pusat peperiksaan. Maklumat mengenai peperiksaan dan persediaan yang perlu dibuat adalah seperti yang terdapat dalam panduan peperiksaan di Portal Rasmi SPA. 

3.    Calon boleh menyemak keputusan pada 28/07/2012 melalui Portal Rasmi SPA di www.spa.gov.my. 

Sekian,terima kasih. 

'BERSAMA MENGGALAS TRANSFORMASI' 

Urus Setia Bahagian Peperiksaan 
b.p Setiausaha 
Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia 
Aras 6-10, Blok C7, Kompleks C, 
Pusat Pentradbiran Kerajaan Persekutuan, 
62520 PUTRAJAYA. 
Tel : 603 8885 6000 
Faks : 603 8888 5042 



che ana dgr citer from gov sector that baru ni first year diorg buat exam tuk jawatan ni .. banyak tapisan tuk ke jawatan ni ..mula2 g exam pastu ada assessment then baru interview .. sgt susah kan nak masuk gov skrg ,...
anyway takpelaa my mom ckp if ada rezki adalaa if takda u just cont ur study k dear ...
heee now ada seminnggu g .. tak tau nak baca ape //???


ANYONE HAVE IDEA ?? 

SHARE TO ME HEEEE 


love ,

June 06, 2012

tudung AIdIjUMA

waLuPuN wAktu kerja .. tiap hari mesti nak window shopping hee expecially blog2 n website pasai tudung2 , baju2 , kasut2 zzz ... every pmpuan mesti sukelaa almaklumlaa bila da keje takda masanya nak shoping laa .. beli tu laa ni laa .. ada masa tp masa tuk berehat .. 
ai ni bak citer laa pasal TUDUNG AIDIJUMA cetusan idea Datin Norjuma yg sgt2 gourgeous n mmuuahh chanteq ... actually dis month nak membeli n try laa pakai tdung ni tp masa nya tak tau laa hee .. outlet terdekat pown lrt pasar seni .. tgok online website tudung ni .. ggrr sgt2 geram taoo 


ape lg korunk .g laa cuci mata ggrr .. che ana sgt2 interested dgn bawal polkadot tu ,.. 
only rm31 .. ok laa kan .. aii geramnye nak beli laa tdung ni 


n makin lama makin sgt dikenali tdung2 cetusan idea datin norjuma ni .. 
menampakkn simple tapi anggun .. mungkin sebab material yg berkualiti dan harga berpatutan 




love ,

May 31, 2012

ErTi hIdUp

ASSAlamualaikum n gud morning rakan2 blogger .. semalam che ana mendengar luahan hati seorg rakan tentg bf dia yg bakal menjadi  tunang beliau (ina-bukan nama sebenar) ujung taun ni dan berkahwin pada ujung taun depan (mengikut perancangan).. ina meluahkan rasa sgt2 kesal sebb bf si ina ni selalu je buat hal n selalu je kantoi msg dgn pmpuan lain haiihh apalaa punye boy .. tiap hari kata syg tapi mian belakang pulak yer .. kata bf si ina tu , alaa cuma kwn tp kalau da bersayang tu apakah tandanya pulak ?? confius che ana zzz , diorg bergaduh terok sampaikn yg si ina ni patahkan simcard n takda sape boley cntct dia dah ...
kadang2 kan dlm hidup kita ni , ape yg kita nak kan terjadi kdg kala tak terjadi , apa yg kita tak nak , tu laa yg jadi .. mungkin Allah tak mengiginkan untuk kita dapat suatu benda tu kerana ingin menjaga kita n ingin mendatangkan yg terbaik untuk kita .. che ana always positif hal2 mcm ni sebb pada che ana cinta memg penting tapi cinta tak menjamin apa2 dlm hidup kita .. sekuat mana , sejauh mana kita bertahan pun bertahun2 kalau kita bukan untuk dia , maka bukan lah .. sebelum kita lahir di dunia ni , Allah da catatkan ajal kita , jodoh kita , nasib , ujian , kesusahan , kesenangan .. semua dah tertulis ... cuma kita manusia kena bijak manage kan n berusaha jd yg terbaik ..
pada che ana hubungan yg terlalu banyak masalah adalah hubungan yg tak diinginkan Allah untuk diteruskan , jadi che ana lebih pada mempertahankan hbungn n kalau tak boley juz separate la sebb ada lagi insan terpilih kan utk kita suatu hari nanti (cewaahh menaip dgn senyuman hee)

suddenly kan che ana terbaca previous msg kwn baik che ana yg sgt2 bg semangat kat che ana when i broke up awal taun ai tu ..

"ana..people is people,i've been there in your shoes.nie lah yg dikatakan rezeki Allah  tu luas.. mungkin ini masa utk ana perbaiki diri ana utk mnjdi lebih baik utk dia or org lain utk dptkn yg lebih baik... ini semua ketentuan .. sy syg ana .. sy tak nak ana sedih pasal menda mcmni , mende ni takes time .. u must strong girl n now hold ur futire , ur success in your hand ... sekarang ni ramai pmpuan tertindas n perbaiki diri n kita buat org syg kita n tak perlu mencri org yg perlu syg kita insyaallah "

sgt motivate kan ?? heee ... ayat2 ni laa che ana repeat balik kat si ina tu ... che ana sgt2 bertuah sebenrnya bila bersama kwn2 masa sennag n susah n memahami antra satu sama lain. Allah da janjikan , pmpuan yg baik adalah utk pasangan yg baik , jd jgn risau utk tak kawen ke ,, takda pasangn ke ?? akan ada satu hari nanti ..

n kawan2 tersyg saat suka duka :-)
miss n love u ollss






friends forever heeee... 



love ,
assalamualaikum  lama sudah sgt2 tak mengupdate ini blog n rasanya byk cerita che ana lupe utk menulis dan kongsikan to u oll ... actually malas nak mengupdate blog sebb agak bz hehehh
the latest info about che ana r now i'm working yeaa ..
but for temporary n ujung taun t i continue my study .. bila che ana keja che ana feel that stdy is not the everything n the environment working were begin everything .. every single days yg che ana lalui always make a new story morry n new experience tht i really2 appreaciate  ... when u in this envrnmt , more or less u must apply everything .. 
actually my dream is to become a successful girl in every aspect .. just now im already studied accounting n business n i will i will ... master in my course .. i want continue accounting as now part of my life n others life .. learn accounting is not about math n calculating but it is about life ... ai ari ni che ana citer about the accounting lak kan hihi bcoz im in love with accounting really n very much ... ok laa next time jumpe g , sory lama tak update blog ni hee ... 


love ,

February 08, 2012

sleeping

zzzzzzz jap g nak tito
tapi geram nak explore blog nie ...
lame da nak explore tapi malas hehe
the latest for today ..
che ana make signature hehhe
tak cantik sgt but oke for beginner kan hehe
thnks to http://ayusleeping11.blogspot.com/
byk benda blaja dari blog dia ...




love ,

my dream last night "twilight" OMG ...

OOOO ARRGGHH really love dis pic bery2 much ..
n i like like like .. love love love to see ..
the latest twilinght breaking dawn ...


love never dies ... love dis .. 
 oo make me touch already ... so in love
 kristen stewart dont dont be an evil hehehe .. 
oo my handsome boy ... loikee

actually , che ana suke n giler sgt twilight movies taw .. hari tu miss tok tgok twilight breaking dawn part1 .. gues what ?? my love belikan CD dia sebab che ana sedih sgt tak pat tgok .. yelaa after release che ana takda   masa nak tgok .. bz keje .. time cuti duk umah tdo jewp mana tak nyer ..
tp takpe .. at least dapat gak layan cter ni .. 
thnks n credit to wink2 ... 
"my love"

February 01, 2012

LOVE MUAKHXX

"http://twilightmovies.org/wallpaper.php"> OMG I REALLY LIKE THIS LINK PAGE MUAKXXX

January 31, 2012

ACCA VS UITM

assalamualaikum
sayung2 .. cak here i come
che ana baru berhenti keje n waiting for result continue studying .. actually tomorrow is the day
dup dap jantung ni.. yelaa takot n berdebar , almaklumlaa bila apply masuk u ni mcm2 bley jadi , diorg boley bg kos pelik2 mengikut kekosongan ...
che ana da decide lau result kos tuk degree tak oke , che ana continue ACCA ..
so as u all know yg ACCA ni sure laa sgt susah but my mother say yg "if u not try the hardest part in ur life , u didn't know whether u can achieve that levels"
kdg2 che ana fikir btol jugak .. even sesusah mana pun suatu perkara , if kita tak try mane kita tau ..
blogger sayungs sumer wish me luck k ?? i need all ur pray n wish .. it can give me best feeling n courage instead of my love one ..




       


         VS

January 19, 2012

me me cokelat celup celup

hehe assalamualaikum wee
hye u ollss akhirnye sy kembali malayan feeling yg da lama tak update feeling ..
da berhabuk bayak daa ni..
skunk che ana koje kat petronas .. hihooho
saje nak update kejap .. byk keje ni
che ana akan update g mcm bese yerk
just now byk sgt koje nak settle heheh
tapi che ana ada saje dicini hehe
wassalam .. muah2 my blog hhehe

October 09, 2011

finished my dip

yeaaa holiday tymee
rtak yah nak holiday sgtlaa ...
g cari keje 4 bulan 
but now still confius g coz nak amek degree ape n nak keje ape huhuhu

sumernyerr dunno g ..
actually i malas nak taip2 ai nii

lgpun lama dah tak update blog ..
pasni kaau dah keje lagilaa bersawang blog ni huhuh 

Anyway Ppe PUN .. u OLL wishs mE LUcK taw 

August 28, 2011

slamat ari rayer

selamat hari rayer kepada saudara serta saudari , mintak mak kuih sepotong saya mau makan kerna perot kosong heheh ... camat ari rayer ...
taun ni persiapan raya che ana simple jek ..
umah pun under construction lg kan 
raya haji rasanya baru fully siap
so sape2 kwn2 che ana nak dtg .. dtglaa raya haji , tak pun next yeear
hehehehhe
taun ni tema baju raya che ana kaler gold n nak ke kaler kulit cket 
as usual .. kalau malam raya , che ana la yg pasang langsir , sediakan kuih raya sumer 
tapi taun ni takda laa pasang langsir 
takpe next year boley buat mcm biase 
agipun adik che ana nur naseha nak exam
12.9.2011 dah strt upsr exam
fokus kat dia laa dulu 
che ana pun , 2weekkss after raya che ana pun final exam ..
so .. takpee 
raya taun ni simple jek 

::::::::::::: che na anak wish selamat hari raya maaf zahir batin :::::::::::::::
ampun maaf andai ada terkasar bahasa 
tersalah taip ke
tersalah yg mane2 ..
che na manusa biasa yg kadang2 ada buat salah silap 
ampun maaf dipinta
.......................................................................
.......................................
................
.....


August 19, 2011

DR FADZILAH KAMSAH CAKAP ..... CHE ANA NI


OKTOBER
  • suka sembang
  • suka orang sayang padanya
  • suka ambil jalan tengah
  • sangata menawan dan sopan santun
  • kecantikan luar dan dalam
  • tidak pandai berbohong dan berpura-pura
  • mudah rasa simpati, baik dan pentingkan kawan
  • sentiasa berkawan
  • hati mudah terusik, tetapi meraju tak lama
  • cepat marah
  • macam pentingkan diri sendiri
  • tidak menolong orang jika tidak diminta
  • suka melihat dari perspektif sendiri
  • tidak suka terima pandangan orang lain
  • emosi mudah terusik
  • suka berangan-angan dan pandai bercakap
  • emosi yang kelam kabut
  • daya firasat yang sangat kuat ( terutama perempuan )
  • suka melancong, bidang sastera dan seni
  • pengasih, penyayang dan lemah lembut
  • romantik dalam percintaan
  • mudah terusik hati dan cemburu
  • ambil berat tentang orang lain
  • suka kegiatan luar
  • orang yang adil
  • boros dan mudah dipengaruhi persekitaran
  • mudah patah semanga

my latest febret lyrics n song lalalal

Demi lovato - skyyscrapper

Skies are crying
I am watching
Catching teardrops in my hands
Only silence as it's ending, like we never had a chance
Do you have to, make me feel like there is nothing left of me?

[Chorus]
You can take everything I have
You can break everything I am
Like i'm made of glass
Like i'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper!
Like a skyscraper!

[Demi Lovato]
As the smoke clears
I awaken, and untangle you from me
Would it make you, feel better to watch me while I bleed?
All my windows, still are broken
But I'm standing on my feet

[Chorus]
You can take everything I have
You can break everything I am


Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper!
Like a skyscraper!

[Bridge]
Go run, run, run
I'm gonna stay right here
Watch you disappear, yeah
Go run, run, run
Yeah it's a long way down
But I am closer to the clouds up here

[Demi Lovato]
You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper, Oh
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground

Like a skyscraper!
Like a skyscraper!

Like a skyscraper!
Like a skyscraper!


August 15, 2011

:: miss ::


lallala ptg2 ujan2 ni kepenatan sgt2 menyiapkan keje tuk present esok 
che ana lau bz lupe msalah tp teringt2 je laa ..
che ana asyik sentuh hp je nak msg .....
tapi kena kuat
che ana kena n harus kuat
che ana kena biasakan jd mcm dulu balek 
OUR LIVE NEVER CHANGE IF WE NOT CHANGE IT 
kadang2 che ana rasa nak menjerit sekuat hati 
tapi che ana redha 
memglaa kalau kita marah or bad mood \kejpje
susah sgt kan nak ubah attitude 
che ana takda masalh pon sbnrnya 
ada sebab che ana buat camtu , if he want me as my old 
i must accept ...
even my life juz for my ALLAH n my family 
but i juz wanted to be loved 
salahke ???
ntahlaa .. kdg2 cdey gak cter bab2 yg tak pasti ni
sigle is heaven but kdg2 single worst gak 
che naa tak nak single , t i do it the same mistake as before 
playgirl hhuhu 
such a noty statement ...


August 14, 2011

love ALLAH


Without loving Allah, you cannot be a professional worshiper of Allah. Those who really love what they do, succeed in their work. A teacher, who loves to teach, succeeds in teaching more than a teacher who teaches for money. A chef, who loves to cook, succeeds more than a chef who does not like their job. Applying the same logic, only a person who genuinely loves Allah is equipped to worship Him wholeheartedly.  It is impossible to worship that which you know not and love not. Worship and love are intimately related. The highest level of love is worship and love is the foundation and essence of godly living.  True and genuine worship of Allah does not take place except through loving Him. 
Allah’s Messenger said, “None of you believes until I am more beloved to him than his family, wealth and all the people.”  If the authenticity of your belief is conditional upon loving Allah’s messenger more than anything else, then the obvious reality is that one does not even smell the fragrance of faith until they love Allah more than anything else individually and collectively. 
   Our love to Allah is the very foundation of our faith.  Since, love is as good as the entity in which it is placed, achieving close to perfect faith is directly related to the perfection of the beloved. Allah’s perfection infinitely exceeds our perception of perfection. He is free from any deficiency and all his attributes are occasion for praise. Thus, those who know Him, love Him more than they love anyone and anything else. Therefore, they freely submit themselves to Him, not because they have to, but because they love to; they love it and enjoy it. Worship is the submission and subordination internally and externally to the beloved Lord out of love and adoration. You and I psychologically are neither willing nor able to subordinate or submit ourselves, both internally and externally in all conditions except through worshipful love. Hence, this love must be dispensed only to Allah. This type of love provides the long term impetus for worship and service. Love without subordination and servitude is not worshipful love. Without love, subordination and servitude do not constitute worship. However, when love is coupled with servitude, humility, submission, subordination, adoration and veneration, the result of combining these attitudes of faith is true and genuine worship. This love-based submission brings about liberation from worldly control. 
 
Love and Servitude 
   Man cannot experience peace and tranquility without knowing his Maker. When man knows his Lord and understands his intended relationship to Him, he falls in love with Him. Allah is not distant or hard to get to know. He is neither mysterious nor capricious, but rather evident in the world around us and in us and easy to know. When man knows his Lord not, he fails to love Him. Certain destruction is indeed the result of man not truly loving his Lord and acknowledging his subservience to Him.
   Full love and servitude are suitable only to Allah (Jehovah). “Love your Lord with all your heart” (Mk 12:30).  Loving Allah produces servitude and submission all the time and in all places internally and externally. Loving Allah is the emotion that puts lovers in motion, starts them on the path of devotion, eases for them difficulties, shortens for them otherwise long distances and relieves hardships as the sweetness of love offsets the bitterness of difficulties. When you are love-borne, you can cover the distance to come closer to Allah faster and easier.  A poet has said,
“ My religion is loveThis is my religion
There is no compulsion in the religion
The one whose religion is dislike moves as if dragging his feet in the mud
The one passionate for his religion advances
The one who is passionless slacks.”

August 11, 2011

ashraf haziq , pelajar malaysia yg cedera rusuhan di london

semalam che ana tgok berita kat tv tu .. ada sorg student mlysia kena belasah ... che ana juz mcm tgok je laa .. n kesian gler kowt dia .. dahla first year .. baca punya baca artikel sal ashraf ni .. RUPENYE DIA DULU STUDENT ACCA kptm ... umur 20 tahun ... n baru first year kat sane ...

 tengok lah video kat  link ni ...
kesian betollah..
..tak nak lah pergi study kat oversea...takot la..terutama time time ade rusuhan ni...tak pasal pasal semua gengster keluar cari orang nak belasahh...
jahat betol lah orang dalam video nih.... eee geram jek .

baik study kat malaysia aje lah...sama je kan?ke tak sama?beza sama ada pengalaman ke tak je kan?. tapi kalau blaja overseas senang dapat keje n gaji best huhuh ...

tapi kesian lorh dgn budak ni ...


Terkini Pelajar Malaysia Yang di kenali sebagai Asyraf Haziq yang cedera dipukul dan kemudian  dirompak  di Barking, London… Asyraf Haziq yang ketika itu dalam perjalanan ke Pasar Ramadhan untuk membeli juadah berbuka puasa…Sudah jatuh ditimpa tangga dah la cedera lepas tu kena pulak rompak dengan  pencopek yang konon cuba menolong Asyraf Haziq rupa-rupanya helah sahaja dimana mereka mengambil kesempatan keatasnya….Disebabkan kejadian itu dia kehilangan telefon bimbit dan Wallet…….Beliau sekarang sedang dirawat di Royal London Hospital kerana  patah rahang mulut dan gigi.



August 04, 2011

:: KPOP evolution ::

apelaa agaknye yg membuat bdk2 muda skrg giler kat muzik kpop erk
che ana try laa dgr lagu2 dia , video dance diorg ..
patotlaa giler
che ana pown dah jatuh hati gak . part best dance diorg sambil menyanyi
che ana paling suke group SNSD n SISTAR19
lagu dia cactchy n best ..
dance diaorg unic 
che ana engt g first yg popular kpop ni WONDER GIRL n sekarang dah belambak dah kpop 
group.. malaysia pun kena tempias gak , bdk2 baya2 che ana ni menyanyi muzik style kpop
sekarang dah jd boom feenomena kpop ni huhuhu
che ana suke lagu ma boy by sistar19 

snsd

snsd

comel2 kan heheh ..
korean pop girl memg cute 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...